Najnowsze Wpisy

boze ja zalozylam blogaaaaaaaa!!!! Komentarze (1)
14. października 2004 20:49:00
linkologia.pl spis.pl

boze ja zalozylam wrecie tego durnego blogasa!!!!!! az sie przestrasylam jak przyszedl sesemes z kodem ... mja sisitra muwi ze to glupota zakladac blogasa za 3 zl(normalnie kupe kasy) bo i tak sie cus zjabie. Ale ja go zalozylam!!! Jestem boss normalnie. ahhhh..... pisze juz tom notke czwarty raz bo cus mi sie zjebalo wczesniej i sie pokasowala az 4 razy!!! oszaleje chyba kidys.... atera cu o mnie ..... jaaaaaa co tu o mnie gadac....jestem niziutkom blondyneczkom o niebiesciutkich oczkach islodkim wyrazem buzki....heh.... fajnie nie???nooooo.... sorka ze blogasek nie jest eszcz za bardzo dokonczony ale popracuje nad nim. No winc komentujcie!!!!!

kisielek : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

pool12-12 | celmar | anx | wormik | blog-ocena | Mailing